مشاهده موجود عجیب افسانه ای در آمریکا+تصاویر

جمعه 12 آذر 1395
17:13
Hidxn

این موجود عجیب آخرین بار حدود 50 سال پیش در آمریکا مشاهده شد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از گذشت 50 سال از مشاهده یک موجود عجیب افسانه ای در ایالت ویرجینیای غربی آمریکا، حال یک فرد دیگر ادعا کرده که روز گذشته دوباره این موجود را دیده است. این موجود عجیب که بدنی شبیه انسان و چشمانی قرمز و بالهای حدود 3 متری داشت از بالای خودروی این مرد در حال پرواز بود. وی در حالی که وحشت کرده بود توانست از این موجود عجیب عکس تهیه نماید.

مشاهده موجود عجیب افسانه ای در آمریکا+تصاویر

مشاهده موجود عجیب و افسانه ای در آمریکا+تصاویر
رسانه های محلی بر این باورند بعد از گزارش های متعدد درباره مشاهده این موجود عجیب این افسانه حالا رنگ واقعیت به خود گرفته است. گفتنی است نخستین بار این موجود عجیب در سال 1966 در آمریکا مشاهده شد. بنا به باور برخی دیدن این موجود نشانه بدی است و زمانی ظاهر می شود که فاجعه ای در راه باشد.

مشاهده موجود عجیب افسانه ای در آمریکا+تصاویر


مشاهده موجود عجیب افسانه ای در آمریکا+تصاویر

[ بازدید : 377 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باشگاه خبرنگاران جوان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]