هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال برزیل سقوط کرد + فیلم

سه شنبه 9 آذر 1395
14:59
Hidxn

یک فروند هواپیما برزیل که حامل بازیکنان تیم فوتبال این کشور بود، در کلمبیا سقوط کرد.
هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال برزیل سقوط کرد + فیلمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبر فوری اعلام کرد: یک فروند هواپیما، که از برزیل پرواز کرده بود و حامل بازیکنان فوتبال بود، در کلمبیا سقوط کرد.

شبکه تلویزیونی الحدث نیز لحظاتی پیش گزارش داد: هواپیمای برزیلی که در کلمبیا سقوط کرد، 72 مسافر داشت که بیشتر آنان از یک تیم فوتبال برزیلی بودند.

بر اساس گزارش‌ها، شماری از سرنشینان این هواپیما زنده هستند. علت سقوط این هواپیما کمبود سوخت اعلام شده است.

کلمبیا اعلام کرد شش نفر از سرنشینان هواپیمایی که در مرکز این کشور سقوط کرد، نجات یافتند.

در همین حال، شبکه بی‌بی‌سی اعلام کرد هنوز امیدهایی برای زنده بودن شمار بیشتری از سرنشینان هواپیمای سقوط کرده در کلمبیا وجود دارد.

بی‌بی‌سی اعلام کرد: یک فروند هواپیمای مسافربری که در حال نزدیک شدن به فرودگاه بین المللی مدایین در کلمبیا برای فرود در آن بود، سقوط کرد. این هواپیما حامل ۸۱ سرنشین و خدمه بود. این هواپیما که از فرودگاه سانتاکروز در بولیوی پرواز کرده بود، حامل اعضای تیم فوتبال چاپا کوئنسه برزیل برای برگزاری دیدار نهایی لیگ فوتبال «سوداآمریکاکانا» در کلمبیا بود. قرار بود این تیم چهارشنبه شب (فردا شب) با تیم اتلتیکو ناسیونالِ کلمبیا در استادیوم فوتبال مدایین مسابقه دهد. گزارش‌ها از انتقال دست کم شش مجروح که از این سانحه جان به در برده‌اند، به بیمارستانی در مدایین، حکایت دارد.

خبرنگار این شبکه، که طی تماس زنده تلفنی از بوگوتا، پایتخت کلمبیا، گزارش می‌داد، گفت: این سانحه دقایقی پس از نیمه شب، به وقت محلیِ مدئین رخ داد. شمار سرنشینان این هواپیما ۷۲ نفر و تعداد خدمه آن ۹ تن گزارش شده است. ما شنیده‌ایم که به غیر از بازیکنان فوتبالی که از برزیل و از طریق بولیوی آمده بودند، دستکم ۱۵ خبرنگار نیز سوار هواپیما بودند.

مسئولان برج کنترل فرودگاه مدایین اعلام کردند که پیش‌تر خلبان این هواپیما گزارش‌هایی در خصوص مشکلات برقی در این هواپیما به این برج مخابره کرده بود. شایعه شده است که خلبان این هواپیما که از مشکلات برقی آن مطلع بوده است، قبل از نزدیک شدن به فرودگاه مدایین، اکثر سوخت این هواپیما را تخلیه کرده بود که در صورت فرود اضطراری یا هر نوع سانحهٔ دیگر، هواپیما آتش نگیرد.

شهردار مدئین نیز این سانحه را یک فاجعه در ابعادی عظیم، توصیف کرده است.

[ بازدید : 320 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به باشگاه خبرنگاران جوان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]